Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


4 Étel Stratégia, Amivel Növelheted az Emésztésedet És Gyorsabban Égethetsz Zsírt

2019.02.17


Folyamatosan ugyan azt az “egészséges” ételt enni UNALMAS! És azt te is biztosan tudod, hogy milyen nehéz feladni és megállni finom (de általában egészségtelen) ételeket. A nasi ételekkel nem fogsz többet éhezni!

Nasi ételekként bármit ehetsz, és nem kell miatta bűnösnek érezned magad. A szakértők szerint bármit ehetsz, mivel a kalória sokkok megakadályozzák, hogy visszazuhanj. De van rossz oldala is.

Egyetlen rossz lépés, és visszaeshetsz a régi evési ritmusodba. Tehát, nagyon fontos, hogy a szabályok szerint játssz! Én is ezt tettem, és 7 kilót fogytam! És ez neked is menni fog!

Olvass tovább, hogy megtudd, hogyan lehet könnyen és okosan fogyni. Kezdjük is el!

Hogyan Segítenek A Nasi Ételek A Fogyásban?

A nasi ételek pár egész egyszerű elven működnek. Hadd magyarázzam el neked:

- Megelőzi a fogyási megakadást
A nasik nagyon jók ebben a feladatban. A fogyási megakadás azt jelenti, amikor egészségesen eszel, gyakran edzel, de mégsem fogysz.

Ez azért van, mert a tested megszokja az egészséges, alacsony kalóriás ételeket, és egy ideig nem reagál rájuk. Elég, ha csak egy kicsit felébreszted a szervezetedet.

Amikor magas kalória tartalmú ételt fogyasztasz, a tested egy kalória sokkon esik át. Erre reagálásul, a tested utasítja a sejteket, hogy égesse el a extra kalóriákat, és gyorsítsa fel az anyagcserét.

- Kiegyensúlyozza a hormonokat
Leptin, az éhség elnyomó hormon, valamint ghrelin, az étvágy hormon kiegyensúlyozása a cél, amikor magas kalóriájú nasi ételeket eszel. Ha hetente fogyasztasz nasi ételeket, segíthet növelni a leptint, és csökkenteni a ghrelint, ezáltal kevésbé leszel éhes. Sőt, ahogy a pajzsmirigy működésed növekedik, az energia szinted is javulni fog.

- Felpezsdíti a napjaidat
Az egyik legnagyobb hátránya a diétáknak, hogy gyakran megunjuk, hogy folyton ugyan azt az unalmas ételt kell enni. De a nasi ételeket segíthetnek ebben, mivel felfrissít, és újra vissza tudsz állni utána a diétára.

Saját tapasztalatból tudom mondani, hogy működik. De tudnod kell, hogy hogyan használd, hogy neked is hasznos legyen. Itt van 10 tipp, ami segíteni fog a fogyásban. És még csak éhezned sem kell majd! Nézd csak meg:

A 4 Legjobb Nasi Étel Stratégia A Könnyebb Fogyáshoz

1. Érdemeld meg az ételt

Tartsd magad a diétádhoz és az edzéstervedhez, és csak utána egyél nasit. Más szavakkal, érdemeld ki az ételt.

Ez azt is jelenti, hogy követned kell a 90/10 szabályt, ami azt mondja, hogy 90%-kig a diéta szerint kell enned, de a maradék 10%-ban bármit ehetsz.


2. Tudatosan válaszd ki a nasi ételeidet

Fontos, hogy tudatosan egyél. Ne felejtsed el, hogy olyan ételeket válassz nasi ételnek, ami nem csak magas kalóriában, de tápláló is.

Például a barnarízs, szusi, falafel, torta magas kalóriával rendelkeznek, de finomak és táplálóak is.

3. Égjen a zsír

Nem, nem egy újabb „zsírégető csodaszerről” beszélek. Az edzés nagyon fontos a fogyás közben, ezért nagyon ajánlom, hogy minden másnap kardiózz, hogy könnyebben lefogyj.

Vagy, ha ez semmiképp sem felel meg neked, akkor menj el úszni, táncolni, futni, stb… A gyakori edzéstől nem csak könnyebben lefogysz majd, de pihentebb is leszel, könnyebben alszol, és a közérzeted is jobb lesz.

4. Szabd személyre az éttermi ételeidet

Elmész vacsorázni vagy reggelizni? Nasizni tervezel? Nos, az a legjobb, ha olyan menüt választasz, ami segíti a tervedet.

500 extra kalóriát ehetsz meg, használd ki bölcsen. Válaszd ki a kedvenc ételedet, de vigyázz az adag méretével. Ezen kívül, tartsd észben, hogy a szószok és mártások rengeteg kalóriát tartalmaznak. Tehát, amikor majonézt is szeretnél enni, ne felejtsd el beleszámolni a benne lévő kalóriákat!

 
 

 



Archívum

Naptár
<< Augusztus / 2019 >>


Statisztika

Most: 1
Összes: 5246
30 nap: 124
24 óra: 5